Retino - nový způsob vracení balíčků
...začínáme od 1.9.2024
Každý den z naší expedice odejde mnoho balíčků směrem k vám. S tím se však pojí nezbytný proces naopak - balíčky, co chodí zase zpátky - ať už to jsou vratky, výměny reklamace a úpravy. A jak se rozrůstáme v průběhu času my, jako firma, tak přinášíme skvělé vychytávky, které pomohou v procesu vám i nám.
Jak na to?
• Zabalte balíček se zbožím k vrácení, výměně, úpravě či reklamaci.
• Vyberte si požadovanou službu z nabídky TADY.
• Vyplňte číslo objednávky a váš e-mail.
• Pokud číslo nevíte/nemáte, tak stačí ověřit e-mailovou adresu.
• Vyberte si z dané objednávky zboží, kterého se případ týká.
• Uveďte také důvod vrácení, reklamace či navolte jakou úpravu žádáte.
• Následně si můžete zvolit více druhů dopravy, jak balíček poputuje k nám.
1. Zásilkovna - dopravu nyní nehradíte a my vám ji naúčtujeme zpětně nebo odečteme z hodnoty vráceného zboží, částka je 69Kč.
2. Jiný dopravce - částku za dopravu hradíte ihned.
(V obou případech se vygeneruje štítek, který nalepíte na balíček, nebo si ho necháte vytisknout na pobočce při podání balíčku.) Ceny vycházejí z cen zprostředkovatele - Retino.
3. Dopravu si můžete zajistit sami externě a nechat balíček zaslat k nám na adresu.
• Po zvolení dopravy ještě vyplníte číslo účtu, kam případně vrátíme platbu.
• Na závěr vám přijde rekapitulace a přesměruje vás to na stránku případu.
Uvidíte tam přesné sledování balíčku, v jaké fázi je řešení z naší strany a můžete nám tam i rychle napsat. :)
Snad si na nový systém brzy navykneme a proces vrácení balíčků k nám se pro všechny zjednoduší a zpříjemní.
Když si nebudete s čímkoli jistí, pište na e-mail naší
Terce: kancelar@blackmountain.cz nebo volejte +420 608 556 123.