Novinky
LIBEREC pondělí - pátek: 9:00 -18:00 sobota: 9:00 - 12:00 neděle (pouze stříbrná a zlatá): 9:00 - 12:00
Železná 248/10, Liberec 460 01 Mobil: +420 732 325 858 |
PRAHA 10:00 - 19:00
neděle (pouze stříbrná a zlatá): 10:00 - 18:00
Karlínské náměstí 399/11 Praha 186 00 Mobil: +420 733 241 749
|
Prodejny budou mít od 24. 12. 2024 do 5. 1. 2025 ZAVŘENO. Od 6. 1. 2025 bude opět otevřeno dle běžné otevírací doby. |
Poslední osobní odběry budou z eshopu do obchodů odeslány:
|
Expedice má poslední letošní pracovní den 20. 12. 2024. To je také den, kdy budeme odesílat poslední letošní balíčky. Od 21. 12. 2024 do 5. 1. 2025 má expedice DOVOLENOU. Objednávky uhrazené do 16. 12. 2024 stihneme určitě doručit do Vánoc. (Pokud dopravci něco nepokazí. :))
|
|
Dárkový poukaz v elektronické podobě můžete objednat kdykoli, klidně i na Štědrý den. Dorazí vám automaticky po uhrazení a stačí jej jen vytisknout. To jen, kdyby Ježíšek nestíhal nebo zapomněl... :) |
Mnoho z vás od nás má softshellový kabátek už několik let. Vaše časté kladné odezvy na jejich odolnost, funkčnost a nadčasovost ve vašich šatnících nám dělají neskutečenou radost. Když jsme se totiž do šití kabátků před lety poprvé pouštěli, byl to pro nás velký risk a krok do neznáma. Měli jsme samozřejmě obavy, jak tento velký "projekt" dopadne, ale při ohlédnutí se zpět realita několikanásobně předčila očekávání.
Kabáty vám slouží dlouhé roky, ale je tu jeden malý komponent, který má bohužel kratší životnost.
Je to ZIP.
Zipy nejsou bohužel nesmrtelné a občas se porouchají. Ať už se opotřebí nebo vám vypadne jezdec, zip se rozjede nebo ulomí zoubek. Je to část kabátku, která se moc "nezastaví" a zub času se na něm podepíše nejvíce.
...a my vám je moc rádi opravíme.... :)
Není třeba potvrzovat doklad o koupi, je jedno jak je kousek starý...
Zip vám vždy bezplatně opravíme či vyměníme za nový.
○ Kousek doneste k nám na obchod, kde se dohodnete s kolegyněmi na dalším postupu.
○ Kousek zabalte a pošlete v balíčku viz ZDE pod ikonkou úprava k nám do dílny.
V obou případech je úprava zdarma a hotová v rámci pár dnů až dvou týdnů (podle kapacit dílny).
...začínáme od 1.9.2024
Každý den z naší expedice odejde mnoho balíčků směrem k vám. S tím se však pojí nezbytný proces naopak - balíčky, co chodí zase zpátky - ať už to jsou vratky, výměny reklamace a úpravy. A jak se rozrůstáme v průběhu času my, jako firma, tak přinášíme skvělé vychytávky, které pomohou v procesu vám i nám.
Jak na to?
• Zabalte balíček se zbožím k vrácení, výměně, úpravě či reklamaci.
• Vyberte si požadovanou službu z nabídky TADY.
• Vyplňte číslo objednávky a váš e-mail.
• Pokud číslo nevíte/nemáte, tak stačí ověřit e-mailovou adresu.
• Vyberte si z dané objednávky zboží, kterého se případ týká.
• Uveďte také důvod vrácení, reklamace či navolte jakou úpravu žádáte.
• Následně si můžete zvolit více druhů dopravy, jak balíček poputuje k nám.
1. Zásilkovna - dopravu nyní nehradíte a my vám ji naúčtujeme zpětně nebo odečteme z hodnoty vráceného zboží, částka je 69Kč.
2. Jiný dopravce - částku za dopravu hradíte ihned.
(V obou případech se vygeneruje štítek, který nalepíte na balíček, nebo si ho necháte vytisknout na pobočce při podání balíčku.) Ceny vycházejí z cen zprostředkovatele - Retino.
3. Dopravu si můžete zajistit sami externě a nechat balíček zaslat k nám na adresu.
• Po zvolení dopravy ještě vyplníte číslo účtu, kam případně vrátíme platbu.
• Na závěr vám přijde rekapitulace a přesměruje vás to na stránku případu.
Uvidíte tam přesné sledování balíčku, v jaké fázi je řešení z naší strany a můžete nám tam i rychle napsat. :)
Snad si na nový systém brzy navykneme a proces vrácení balíčků k nám se pro všechny zjednoduší a zpříjemní.
Když si nebudete s čímkoli jistí, pište na e-mail naší
Terce: kancelar@blackmountain.cz nebo volejte +420 608 556 123.
Před nějakou dobou nás oslovila Míša Němcová - která je (jejími slovy) - vnučka, dcera, teta, přítelkyně, kamarádka, partnerka a především maminka. Statečná maminka malého Kubíka, který měl na tomto světě zatím hodně náročný start. Ale ani jeden se nevzdává a bojují na cestě životem, která je leckdy trnitá. Kubík potřebuje mnoho péče a terapií, na které jeho maminka využije každou jednu korunu a my moc rádi pomůžeme přispět. Tedy i s vaší pomocí... :)
Máme tu speciální sukně se srdíčky, které nakreslil Kubík s maminkou a my jsme je převedli do výšivky a poté i na sukně... :)
Cena sukně je 1000Kč.
Sukně najdete ZDE.
Celá částka ze všech prodaných kusů poputuje na transparentní účet Kubíka.
Číslo transparentního účtu: 2001586284/2010
Míša nám řekla, jak to celé probíhalo:
"Jak vznikla srdíčka? Celý příběh začal v Covidu, který jsme trávili celý lockdown v Liberci na terapii a bydleli jsme v Křížanech odkud pochází Petr, tatínek Kubíka. Já jsem chodila sama nebo s Kubíkem na procházky do lesa a tam vznikla v chladném počasí touha po vlastních zateplených legínách inspirovaných přírodou a sluníčkem.
Chtěla jsem, aby legíny pomáhaly Kubíkovi a tak vznikla další myšlenka - poděkování, které se skrývá uvnitř legín. Kubík neumí psát a kreslit, je to naše společná práce. S vedením ruky jsem spolu napsali "Děkuji za podporu KUBA ❤️". Legíny jsou k prodeji pod značkou myku.cz.
Lucii jsem oslovila před rokem s dotazem, prodávat naše legíny u vás a nakonec z toho vznikl krásný projekt na podporu Kubíka. Měla jsem čas na vymyšlení motivu s příběhem a barevná SRDÍČKA pro mě byla jasnou volbou a společnou tvorbou s Kubíkem. Peníze darované vámi a vašimi zákaznicemi využijeme na terapie v Liberci na klinice Sarema nebo v Praze, kde žijeme a týdně chodíme privátně na hipoterapii, Individuální plavání, Individuální fyzioterapii/cvičení a Akupunkturu."
Podívat se můžete na Míši stránky TADY s příběhem Kubíka.
Děkujeme za podporu zakoupením sukně... :)